Otava:
- Eppu Nuotia: Mutta minä rakastan sinua
- Ian McEwan: Lapsen oikeus
- David Nicholls: Yhtä matkaa
- Carl Johan Vallgren: Varjopoika
- Erik Axl Sund: Lapsiruumiit
- J.K. Johansson: Venla (Palokaski #3)
- Marco Malvaldi: Kolmen kortin temppu
- Yiyun Li: Yksinäisyyttä kalliimpaa
- Stephen King: Herääminen
- Petja Lähde: Jumala on muuttanut kaupunkiin
- Antoine Laurain: Punaisen muistikirjan nainen
- Mikael Bergstrand: Sumua Darjeelingissa ja teetä
- Terry Hayes: Vaeltaja
- Patricia Harman: Hope Riverin kätilö
- Milja Kaunisto: Piispansormus
- Kamila Shamsie: Jumala joka kivessä
- Emma Hooper: Etta ja Otto ja Russell ja James
- Jojo Moyes: Kerro minulle jotain hyvää
- Kyong-Sook Shin: Pidä huolta äidistä
- Akram Ailisli: Kiviset unet
- Sara Blædel: Hyvästit vapaudelle
- Minna Lindgren: Ehtoolehdon tuho
- Kate Atkinson: Joka lapsia ja koiria rakastaa
Oli sopiva luppohetki aikaa viimeinkin selailla kustantamoiden kevään uutuuskirjoja. Vaikka vakaana aikomuksena olisi viimein tänä vuonna lukea kirjoja omasta ylitsepursuavasta kirjahyllystä, niin kyllä on sen verran huikea kirjakevät tulossa että maltankohan kuitenkaan pysyä poissa kirjastosta?
Oikeesti minun pitäisi tällä hetkellä tehdä tehtävää, jossa kehittelen uuden innovatiivisen toiminnan ikäihmisten palveluiden kehittämiseksi, mutta ei kerrota kennellekkään että selailen kirjakatalogeja. ;)
Gummeruksen kirjoista olen varannut kolme, Hope Riverin kätilön olen jo lukenut ja annoin viisi tähteä, siinäpä ne mun kirjat näistä listoista....ainahan sitä voi vaihtaa mielipidettä...
VastaaPoistaVarmasti muutama sama tulee luettua, noista Kaunisto, Shamsie ja Atkinson kiinnostavat eniten :-)
VastaaPoista