Hyvän mielen haaste




Katri La petite letrice -blogista  ja muutama muu ihana bloggari kehoitti bloggaajia, joita ei ole vielä haastettu, tekemään tämän haasteen.  Rohkaistuin ja päätin itsekkin listata 10 asiaa, jotka tuottavat tai tuovat mielihyvää minulle. Näin uunituoreena bloggarina en ole henkilönä kovinkaan tuttu monelle lukijoille, joten ehkäpä tämä antaa lisää pieniä tiedon murusia siittä, millainen ihminen nimimerkin Aletheia takana riehuu.

1. Kirjat. En voi kylliksi korostaa sitä kuinka paljon rakastan kirjoja. Minun voi kuulla monesti tokaisevan: "Harmi, kun en ehdi elämäni aikana lukea kaikkia hyviä kirjoja, joita maailma on pullollaan". Rakastan kirjojen tuoksua (varsinkin vanhojen), niiden ulkonäköä, olemusta ja kaikkea! Pidän myös siittä kun saan uuden kirjan omaan pikku kirjastooni.

2. Koirat. Olen kasvanut koirien keskellä, enkä osaa elää ilman lemmikkiä. Tällä hetkellä päiviäni ilahduttaa vähän päälle vuoden ikäinen sekarotuinen Sisu, joka on kertakaikkiaan ihana. Minun koti ei ole koti ilman tassujen töminää!

3. Tee. Mikään ei tunnu niin hyvältä kuin rauhoittua pitkän päivän jälkeen sohvan nurkkaan höyryävä teemuki kädessä.

4. Ystävät. Hyvät ystävät ovat kuin rintsikat, vaikea löytää, tukee oikeissa paikoissa ja on lähellä sydäntä.

5. Poikaystävä. Se minun parempi puolisko, se saa minut hymyilemään vaikka kaikki muu menisikin ihan päin seiniä.

6. Maha-asukki. Kesää kovasti odotellessa, kunnes pieni lukutoukka tulee sulostuttamaan meidän elämää.

7. Sauna. Meidän pikku perheessä on kaksi kovaa saunojaa, minä ja Sisu.

8. Aurinko. Odotan kesää innolla, jotta voin tuntea taas auringon hyväilevän lämmön iholla, aah. Olen ollut yhtä hymyä, nyt kevät auringon paistaessa ja sen kimmeltäessä sulavalla hangella.

9. Suklaa. Nam nam, minun heikkous. 

10. Hyvä ruoka, parempi mieli ja kokkaus on terapiaa!

Siinäpä 10 asiaa, jotka nyt ensimmäisenä tuli mieleen. Minä haastan muiden jalan jäljissä kaikki semmoiset ottamaan osaa haasteeseen, jotka eivät vielä ole tätä tehneet. Hyvää mieltä tuovien asioiden miettiminenkin sai ainakin minut hyvälle tuulelle.

(Ohohoo, olin ihan kokonaan unohtanut julkaista tämän, mutta koska näin paljon vaivaa miettiessäni vain 10 asiaa, niin julkaisen nyt tämän vähän jälki junassa. :D )

Ihanan hyvää ja kevätaurinkoista mieltä kaikille! :)

-Aletheia

Kommentit

  1. Oi, sielläkö odotetaan perheenlisäystä! Onnea odotukseen :) Jos vähän ronskimpi äitiyskirja kiinnostaa niin hanki käsiisi Vuoden mutsi (Satu Rämö & Katja Lahti), minulla(kin) on tulossa postaus kirjasta kunhan saan valmiiksi.

    Saunakoira Sisu, ihana :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos ja kiitos myös vinkistä, innolla odotan postaustasi kirjasta. Olenkin törmännyt täällä netissä aikaisemminkin em. kirjaan, mutten jostain syystä ole vielä lähemmin sen kanssa tehnyt tuttavuutta. :)

    VastaaPoista
  3. Voi, Onnea odotukseen täältäkin päin! :) Olipas söpösti sanottu tuo "pieni lukutoukka". :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti